PencintaKuciwa
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Saturday, May 9, 2015 | 4:53 AM | 0 komentar
saya betul2 sayangkan awak,
tapi apa guna andai hati kita tidak bersatu ?
saya dapat rasa sayang awak tidak pada saya.
kenapa awak nak tipu diri sendiri ?
dan kenapa awak nak seksa hati dan perasaan saya ?


awak buat saya betul2 confius .
perlukah saya bekukan hati saya dengan berpura2 bahagia dengan awak ?
atau perlukah saya keraskan hati dengan satukan awak kembali dengan dia !!!
saya buntu...


bila awak sebut je nama dia hati saya merintih kesakitan,
apatah lagi apabila awak menceritakan saat2 awak bersama dia.
even i know u always said only me in your life
but i know the truth is i cant be the only one in your heart.


awak....boleh x awak terus terang ?
sebenarnya hanya dia di hati awak kan ?
dan xkan pernah ada ruang utk saya duduk di hati awak kan ?



PAST


_______________________________________
◕ PENCINTA KUCIWA ◕


assalamualaikum... holla ! you've dropped in my space. juz call me Cinta bcoz my blog pun da nama pencinta kuciwa kan. yup ! disbbkan pernah kecewa lah nama ini dipilh :). so, i juz want to say Hello and wC to my Blog ^^..

_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google